Seydusss Ben ilk trimesterda da şimdi de rahattım çok şükür darısı kalan diğer günlerin başına diyeyim :) beşik, bebek arabası, odası tamam sayılır bizim. Yenidoğan ve 0-3 aylık kıyafetleri de tamam yeteri kadar aldığımı düşünüyorum. Mama önlüğü ağız mendilleri, emziği, biberonu ufak tefek şeyleri de tamam. Sadece kendime alacağım, pijama sütyen, depend gibi şeyler kaldı onu da son aylardaki kiloma göre almayı düşünüyorum. Birde anakucağı reflü yatağı kaldı :)