Seydusss Kızlaaar merhaba, kaç haftalık oldunuz süreç nasıl ilerliyor, bebişlerinize neler aldınız biraz dertleşelim fikir alışverişi yapalımmm 😍
Araseymen09 Seydusss 20+ 5 haftalık 24 ağustos doğum görünen anneyim 2. Gebeliğim çok esya almadım bir tane oğlum var bir tane daha oğlum olacak Allah’ın izniyle abisinin eşyalarını kullanacaz sadece isimli emzik 2 tane de yeni hastane çıkışı alicam o kadar
Yazmelegi_ Seydusss 22+4 olduk yemeklerden sonra şişkinlik çoğaldı bu aralar bide uyku denen bisey kalmadı. Esya olarak ta büyük seyler alındı (besik puset bebek arabasi küvet yürüteç gibi seyler) bide annem battaniye yelek vs ördü bende hastane çıkışı felan aldım ama.daha çok bisey almadım
Seyma_erkan27 Seydusss 19+4 olduk bugün bel ağrısı ile uyandım kalçama bacağıma vuruyor 🥺 bebek yeli diyorlar bilmiyorum hiç geçmiyor
esnyz14 Seydusss Hu huu, tık tık 21. Haftadan merhabaaa🐣 Biz çoğu şeyimizi tamamladık çok şükür ufak tefek şeylerimiz kaldı🙏🏻sizin? Nasıl gidiyor hamilelik :)
Seydusss Araseymen09 Ohhh şanslı anne 😍 Sağlıkla kavuşun inşallah bizim ilk gebelik olunca bir yerde tıkanıp kalıyoruz 🙈
Seyma3534 20+6 ben de. ama ultrason da bebeğim 19+4 göründü. sizce neden arkadaşlar. baya moralim bozuldu
Seydusss Seyma3534 Doktorunuz bilgi vermedi mi şimdi burada yaptığımız yorumlar yanlış ve yanıltıcı olabilir 😐
33begum Seyma3534 geç döllenme olabilir geriden de geliyor olabilir ileri olur bazı bebek bazısı da geri moralini bozma bence
Araseymen09 Seydusss Amin hepimiz inşallah ilk bebeğimde sadece puset almıştık doğu bolgesindeyiz herşeyi aileler alıyor onda da rahattık hattâ bizde derler ilk çocukta ne gelirse sakla sonra getirmezler diye
Seydusss Seyma_erkan27 Doktorum bu tarz ağrılara magnezyum takviyesi tavsiye etmişti daha doğrusu bilgilendirdi, biz de 18+2 yiz şükür ağrımız yok ama, bu durumu doktorunuzla görüştünüz mü çabucak geçsin inşallah
Seydusss esnyz14 2. Trimester çok keyifli geçiyor şükürler olsun tabii ilk aylara nispeten 🥲 Biz 18+2 olduk ufak tefek kıyafet zıbın vs dışında bir de araba ve puset aldık henüz, sizin cicilerde neler var bizim kafamız karışık epey 😄🫠
Seyma3534 Seyma_erkan27 benim detaylıda 19+4 çıktı ama normalde hiç öyle değildi. girdiniz mi detaylıya
Hazalca 18+4 daha hiç bir şey almadım 😅 kızımda daha keseyi ilk gördüğüm zaman başlamıştım, nasip olursa oğlum olacak erkek kıyafetine elim gitmiyor bu fikre alışmaya çalışıyorum 😬
Seydusss Hazalca Hahhaha kız olsa hazırmış her şeyi😁 inşallah bizi duymuyordur minik üzülmesin annesi 🐣💕
nhrbsr Hazalca yaaa bende öyleyim benimde kızım var diyorum kız kıyafetlerinden sonra erkek kıyafeti bakmak nekadar sıkıcı😅 hani şey gibi ne alacağımı hiç bilmiyorum aslında aynı şeyler alınıcak ama çok tecrübesizim gibi ara ara alıştırmaya çalışıyorum kendimi başladım bakmaya bidahaki adımda alırım heralde 😅
Uykucukzz1 Hazalca ben de 22 haftalık oldum bugün ama daha hiçbirşey almadık 😄 Çünkü cinsiyeti belki değil bir de boş vakit bulup ta dışarı çıkamadık
Lale92 Seydusss bende 18+2 yim 💙 benimde çok belim ve kasıklarım ağrıyor doktorum stres yapma yatarkende bacaklarının arasına yastık koy dedi, bakalım şimdi yastık sipariş verdim gelince öyle uyumayı denicem
Seydusss Araseymen09 Hımm şanslısınız o zaman bizde de aile desteği olur ama ufak tefek sanırım fazla da bi beklentimiz yok aslında iki taraftan da 😇
nurr0101 Seydusss 23+6 olacağız canım. Doğum 3 ağustosta görünüyor ama bakalım küçük hanım ne zaman gelmek isterse.. Ağrılarım arttı maalesef en ufak Bi ayakta durmamda direkt bel ağrısından kıvranıyorum. Bizim çoktan alışverişimiz bitti sadece deterjan ve kendime pijama alacağım o kadar 🤲
Seydusss nurr0101 Ohh kafanız rahatlamıştır epey darısı başımıza inşallah biz de ufak ufak başladık kafamız karışıyor nerden başlasak ne yapsak diye🥹
GULMUSTAFA-2011 mizginn_ ben de sizinle aynıyım 17+1 doğum 20 Eylül gösteriyor hesaplama yaptığımda ama tabi sezeryan olacağım için 1 veya 2 hafta önce alınabilir ben daha başlamadım alışverişe 2 kızım var buda oğlan dedi doktor ama detaylıya gircem 9 mayısta o zaman daha netleşir emin olmadığım için henüz almadım birsey 2 kızdan sonra insan inanamıyor erkek olduğuna 😊
tubimom Seydusss biz 21 haftalık olduk bir kızım var bir de oğlum olacak daha pek bişey almadım nasıl alcam diye düşünüyorum eve market yaparken bile zorlanıyorum kasik ağrım çok
Seydusss tubimom Yorumları iyi olanlardan internet üzerinden almanızı tavsiye ederim umarım geçici bir süreçtir sizin için 🙏🏻
erdnname Araseymen09 Ay o bel ağrısı bende de var iki gündür ve bacaklarımda bazen sızlama tarzı ağrı oluyor umarım ciddi bişey değildir
Serpilinumudu Seydusss 19. Haftadan selamlar daha hiç birşey almadım detaylı ultrasonu bekliyorum net belli olsun diye cinsiyet sonra başlayacağım hazırlıklara :) 4lü tarama yaptım geçen hafta yarın onun sonucunu alıcam inşallah temiz çıkar sonuçlar 🙏🏻