duyygu53 Gulce_1708 ilk doğum hiç bilmediğim bi macera 😅 gurbet gelini olmak maalesef akrabam yok okul dönemi olduğu için kimseye rica edemedim 😬😬
Batur58 duyygu53 sancı gelince kitlenip kalıyordum zaten hareket edemiyor insan o an birinin olmasının faydası zaten olmazdi
tubimom duyygu53 bana herkesten daha yakındı evde yemek pişirmeme izin vermez sürekli oraya cagirirdi. Kan olmasına gerek kalmıyor bazen
dexter canım devlet hastanelerinde ücretli refaketçiler oluyo bi hastanede araştır istersen, çok da iyi bakıyorlar
duyygu53 Karbeyazi25 kanamam olduğu zaman serviste yatmıştım durumu anlatınca aldılar eşimi oda müsaitti ozaman bu seferde öyle olur inşallah
Senayl34 duyygu53 canım devlette özel tek kişilik odalar oluyor hastaneyle görüşüp bakabilirsin 300-400 bı fiyatı oluyor ben İstanbuldym bu fiyatlarda küçük sehirlerde daha az olur erkek refakatçi kalabiliyor bı sor istersen
tubimom Senayl34 bende bunu sorcam inşallah sakaryadayim burda da olduğunu duydum eşim kalsın istiyorum bide kızım ayarlayabilirim inşallah
Ruya_burcu45 duyygu53 canim sen bebeğine odaklan, ona kavusacagin anı düşün. Yardıma ihtiyacın olursa hemşireler yardım eder, yada diğer hasta refakatcilari bile ilgileniyor. Bunları takma kafana, rabbim yardımcın olsun
duyygu53 Ruya_burcu45 amin inşallah ister istemez yalnız kalma psikolojisine giriyorum bakalım nasıl olacak