duyygu53 benim gorumcemde annesiyle gitti ama kayinvalidem uyumuş kiz doğum sancısı çekerken. Doğumunu yapmış odaya getirmişler kayinvalidem hala uyuyo. Bebeği bi kere bile tutmamış incitmekten korktuğu için. Gorumcem o haliyle tek başına çocuğunun tüm bakımlarını yapmış. Merak etme Allah yardımcın olacaktır herseyin üstesinden gelirsin❤️ benimde komşum ben gelirim doğumuna dedi ama işte insan cekiniyor el sonucta. Bende tek gidicem muhtemelen ama takmıyorum bile 😊