mhtp18 Sezen07 aynı sekilde bende de hıc belirti yok bugün 300 basamak merdiven cıktım 😂 yarın daha da artırmayı düşünüyorum hurma da yiyorum günde 7 9 tane filan ama yok bısey 🤔
Sezen07 mhtp18 hurma bende hiç ise yaramadı sancı bile çıkmadı acikligim yok kısalma yok bebek kanala girmiyor 🤦♀️
Mrymtnbus mhtp18 yemiyorum ki ne zaman yatacak olsam gece başlıyo su içsem yanıyo bebek büyük diye mi desem 3,600 fln, daha aşağı inmedi sanırım,,hafif şeyler yemeye çalışıyorum hep olmasın diye,,yakında çivi çiviyi söker diye acılı cipse dadanıcam 🤭😂😂
mhtp18 Sezen07 ben de yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek cinsiyeti erkek mi acaba erkekler gec gelir diyorlar ama hurafe mi bilemedim
mhtp18 Oznr ben sıramı saldım gibi çünkü pek agrı fılan yok ya nst de hıc sancı da yok bakalım hakkımızda hayırlısı canım 🤗
Busratye Oznr aynen bende son 9 um 😊önce kim doğuracakk ben kendimden pek ümitli değilim önce doğuranların arasında olmam gibi