Kızlar benim bitane oğlum var Allah nasip ederse bı tane oğlum daha oluyor ilk oğlumun adını Göktuğ koydu hoşuma gitti ortak kararla koyduk şimdi hiç bana fikrimi bile sormadan direk dedemin adını koyucam demeye başladı (dedesinin adı İsmail) ben normalde Göktuğa yakın olsun diye Gökmen koymayı düşünüyordum eşimin hoşuna gitmişti ama şimdi ısrarla İsmail olucak diyor bende diyorum ki tamam İsmail Efe olsun kesinlikle kabul etmiyor nasıl olsa kimliği ben çıkartcam diyor benim fikirlerimi resmen duymamazlıktan geliyor napicagimi bilmiyorum akıl verin 😕