anneoluyorm_ ben ilk kızımda yapmıstım cok kolay. Bence sizde deneyin hemde el emeği oluyor bebeğe özenle yapıyorsun ki benım elimden hiç öyle seyler gelmez 😄
Ben biraz büyük yapmısım ve kalın oldugu için kzıım daha kullanmadı 19 aylık. Ama ilerde TV battaniyesi olarak kullanabilir.
Şimdi 2.ye hamileyim ona da hatıra yapıcam kısmet olursa 😄 ileride hem kullansınlar hem anı olarak kalsın.
31 yasındayım benımde battaniyem duruyor hala 😄