1melekannesiii anneoluyorm_ Ben Puffy battaniyeye gerek duymadım, artık herkes ondan kullanıyor görünüşü hoş ona bir şey demiyorum ama belediye dağıtıyor gibi artık
yagmur50 anneoluyorm_ Ben kızıma ilk denemede bu şekilde yapabildim ama tekrar yapabilir miyim bilmiyorum 🤭 aslında deneyebilirsiniz yeteneğiniz varsa sizde yaparsınız
DnzTnr Ben yapıyorum ama kendime tığda yaptım kalpli popcorn. Arkadaşıma da puffy yaptım banada başka arkadaşım puffy yapmıştı o yüzden başka yapmadım.
kadertugrul7 anneoluyorm_ annem yapmıştı ilk bebiste bana ozamanlar baya popülerdi ama cok sıcak tutuyor kış aylari icin güzel hatta yapabilsem kocamam bitane kendime yaparim🤭
SedaNurOkurer anneoluyorm_ canım kendinde yapabilirsin çok basit 1 saatte bitirirsin şimdi ben kendi halimde yapıyorum ticari yapmadım hiç hep etrafıma hamişlere hediye yaptım YouTube aç puffy yaz ordan baka baka yaparsın aşırı basit
Mervegvn123 anneoluyorm_ ipini aldım anneme yaptırdım ben okadar becerikli değilim ama çok hoş yumuş yumuş bir şey 🥹 bu arada 100×100 ölçüsünde 5 yumak gitti yumaklar tanesi 47 lira falandı trendyolda 90×90 ölçülerinde 200-300 arası satılıyor ben gec fark ettim hazır almakta mantıklı düşünebilirsiniz
4521 Mervegvn123 ben ipin tanesini 22 ye aldım Kayseri de Ankara da 26 idi Diyarbakır da da 30 yani o kadar pahalı almaya gerek yok netten
DenizErylma anneoluyorm_ ben yapıyorum kendi oglumada yaptım sayfam var deniz_ileelisi ordan bakabilirsiniz
DenizErylma anneoluyorm_ ipi kendiniz alırsınız el emeğini verirsiniz istegraminiz olsa amigurimi falan da yapıyorum uyguna vermeye çalışırım
4521 anneoluyorm_ ben yaptırmayı düşünüyordum ama çok alırı fiyatlara karşı ipimi alıp kendim yaptım sende izleyip yapabilirsin ben h örgüden anlamıyorum da
Opecert Ben de yaptım en basit olanında. Aslında baklava desenli gibi olanı cok istedim de beceremedim😂😂 arkasına olur mu bilmiyorm pazen diktirmeyi düşünüyorm
symag anneoluyorm_ ben kadife ipten kendim ördüm yumuşacık çok tatlı oldu. İnşallah kullanmak nasip olur