tlhmrv Merhaba benim çarpıntılarım çok oluyordu doktorum gün içinde tansiyonumu ölçmemi söyledi ölçümlerimde hep büyük tansiyonum 16-17 cıkıyordu. Limonlu suyla devam edelim dedi limonlu su içince düşüyordu ama yükselmeler devam ettiği için kardiyolojiye gittim 48 saat halter ve ritim ölçer takıldı. Ordaki ölçümlerde de 18lere kadar çıkmış gözüküyordu o yüzden ilaca başladım 2 doz alfamed. İlaçtan sonra haftada 2-3 kere 16 ya cıkmaya başladı. Doktorum 3 doza cıkardı. Şu an genel ölçümlerim 12-8 oluyor çok şükür cok nadir 15i görüyorum onun dışında iyi. Benim tansiyonumun sebebi bebeğe giden damarlarımdan birinde çentik olması yani gebeliğe bağlı tansiyonum var. Siz ilk gebeliğinizden sonra hiç tansiyonunuzu ölçmediniz mi rahatsızlanmadınızmı?