Benim tansiyonumda 13/8 çıkıyor. Fakat benim hayatım boyunca gebelikten önce ergenlik zamanlarında da hep böyle geliyordu gebelikte gelişen birşey değil düzenli olarak takip ettik bebe doktor senin tansiyonun normali bu demişti yıllar önce. Sizce gebelikte bir sorun oluşur mu