Aysshenur gzmwe ya benim karnım çok yukarda. Yukarda toparlanıyor gibi. Ne bilim ya. Artık çok yoruldum. Uygulamaya göre 2 gün kaldı doğmasına ama asla doğacak gibi değil
Aygulakdg Nerimandemir_01 kızlar hiç korkmayın. Benim ikinci hamileliğim. İlki 41+5 de geldi birde kız erken olur derler ☺️ o zaman devlete gidiyordum. Doktorlar suni bağlamak istemedi kesinlikle. Kendi sancım ile doğurdum ve çok şükür kolay bir doığum oldu. Ben ama son ayımda günlük 7 tane hurma yiyordum. Sabah 7 ye doğru sancım başladı. 9.30 gibi de doğurdum.
gzmwe Aygulakdg maşallah çok güzel darısı bizim başımıza ama o zamana kadar beklemekten de korkuyorum sonuçta risk 40dan sonrası da
Nerimandemir_01 Aygulakdg 40+1 oldum bugün hastaneye gittim hala beklememi istediler ve 2 3 haftaldir hergun 7 tane hurma yiyorum bende bakalım bekleyecek artık yapacak bişey yok
Aygulakdg Aysshenur kendi sancını bekle canım mümkün olduğunca suni sancı isteme kuzenimi gördüm onun bağıntılarını duyunca oturdum bende ağladım.
Aysshenur Aygulakdg benim astımım var. Çok tıkanmaya başladım. Atak geçirirsem daha kötü olmasından korkuyorum
strong_mom Sunakarakoc açıklığım yoktu, haftamda geçiyordu diye risk almadık sezeryan ile doğum yaptım(13.04.23) ağrılarım var ödem var gaz var şişim inşallah hepsini atlatırım 🙏 Allah’ım herkesin bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🌼
Semilk05 Nerimandemir_01 bol bol hurma ye squat yap ama yorulsan da bırakma korunmasız cinsel ilişki cok işe yarıyor sonra sıcak suya gir suda squat yapmaya devam et. 39+1 de hepsini bi anda yaptım geceye kadar sonrw sancım başladı öğlen olmadan doğumum olmuştu