Hamidevahap Merve_cc benımkı kucuk masallah bizim 3150 ydı gecen hafta ama 300 gr falan asagı oynar dedı doktor kızımda da aynısı oldu cnm 3560 gprunuyorfu 3300 dogmustu
Hamidevahap Nerimandemir_01 evet kendi suyu sancısı olan cabuk ve daha agrısız doguruyosun suni sancı kızımda aldım cok zordu 22 saat aldım
Sunakarakoc strong_mom benim geçrn hafta nişanım geldi dün 3dk bir sancım vardı açılmam yoktu dünkü alttan muayene ile sancımda gitti şuan 1saate 1sancıyla can çekişiyorum inşallah buna rağmen açılmam olur
strong_mom Sunakarakoc Çarşamba günü Dr bana dedi Perşembe gel artk zamanı geçiyor doğumu gerçekleştirmem lazım,inşallah sabaha kadar acilmam olur da sıkıntısız doğumum gerçekleşir 🙏
Nerican Aysshenur bende aynıyım beklemedeyim sizin gibi 😂 tahmini doğum 15 nisan mı sizin uygulamaya göre yani
gzmwe Bende 39+1im 36+6da nişanım gelmişti ha doğurdum ha doğurucam derken 2 hafta geçti tık yok sancım falan da yok bebek toplanıyor sadece bu belirtim var.