Selnsn Erkek ismi bulmak ne kadar zormuş girmediğim site kalmadı bi aras yakın geldi sizler de benim gibi zorlandınız mı erkek anneleri önerileriniz isimler neler☺️
tubimom Selnsn bende aynı durumdayım ama aras diye bir tanıdığım var çok yaramaz ben Karan da kaldım en son Atahan, Göktürk, Alperen, Demirhan,bunlarda seçeneklerim başka da çıkabilir bende tam karar veremedim ama Karan ağır basıyor
pinkioctober tubimom biz de çok kararsızız kaan olanilir siye düşündük ama demirhan çok hoşuma gitti şu an☺️
Blm26 Bizimde erkek bebişimiz olacak 28+6 dayım hala net değil sancak isminde yoğunlaştık. Erkek ismi bulmak zormuş gerçekten.
Sadiyes Selnsn ben hiç zorlanmadım valla çat diye budur dedim 😂 Kıvanç 🤍 Ama öneride bulunabilirim düşündüklerimden de Arel, Mert, Kaan, Cesur, Doruk, Görkem, Eren bunlar en sevdiklerimdendi Sonrasında da Ediz, Uras, Atlas gibi isimler de vardı
Elenor Sadiyes arkadaşımın oğlu Uraz isim taşır mı bilmem ama bebek çok yaramaz hiç uyumuyor ve aşırı gergin bir bebek Yani 2 yaşında
Mavibulutt Selnsn araslar çookk yaramaz oluyor. Kreş öğretmeniyim. Aras isimli çocukları yakınen tanıyorum :) bir de yiğit koymayın nolur çok zor çocuklar oluyor :) benim oğlumun adı Bulut :)
Kumru_6694 Mavibulutt yana 🤷🤣 yiğit efe koymayı dğşünğyrduk efe tek başına çok efelenir adını alır dediler 🙈
Sahradmla Mavibulutt ahhahaha 😂 eşim de oğlum olursa yiğit koyacağım diye tutturdu 😂 yiğit gibi adam olsun felan diye çok istiyor 😂
Bet1 Selnsn ilk oğlumun adıni babası koydu yiğit oldu şimdi ikinci oğlumuzu bekliyoruz bende yağız ismine ısındım 💚 çok zor oluyor anlamına bak her şeyine bak ama insan bakarken mutlaka bı isme ısınıp aklında bir isim kalinca o oluyor zaten