Yok yok düşmez. Altın yükselmeye devam ediyor. Dolar ve Euro da yükseldikçe de ürünlere yansıyor. Soruyoruz biz bu bebek odası setinin fiyatları ne kadar zaman geçerli olur diye. Gün gün ya da hafta hafta değişiyor diyorlar. Dicen şimdi satmak içinde yapıyorlar diye de geçen gün bir telefon değiştirdim akşamına kadar kur oynadı 1.000 ₺ arttı. Fazlaya almış oldum. Tabi sen o an alırsan onun işine de gelir de bazı ürünlerin malzemesi dışardan ithal geliyor. Gümrük işleri falan koyuyorlar maalesef. Son aylar bırakacaktım alışverişi, yaza kadar bu fiyatlar artmaya devam ederse istediğim her şeyi alamam diye bende başladım. Doğum ücretleri bile değişecekmiş bu ay çoğu hastanenin bulunduğum yerde. Asgari ücrete de zam tekrar gelirse artık 9.500 ₺ olan 15.000 e çıkar artık. :(