hilalklkn Kızlar şuan 21 haftalığım. Alışverişe başladım ama erken mi başladım acaba 😂😂 çoğu kaba eşyaları aldım. Yarısıda yolda. Siz ne zaman başladınız. Doğum ne zaman olacak 😍
Esesss hilalklkn kız ben hamıle oldugumu öğrendıgım gunden ıtıbaren basladım bosver erken felan degıl heveslıyız heycanlıyız 🌸💕
gunesinannesi_ hilalklkn ben çalışıyorum şuan 7 haftalığım henüz almadım her ay 2-3 tane çeyrek alıp köşeye atıyorum 24. haftadan sonra başlamayı düşünüyorum Allah kısmet ederse🥰
hilalklkn Beşiği, arabası,puseti, mama sandalyesi, ana kucağı,anne yanı beşiği falan bunları aldım hep. Daha öncesinde kıyafet aldım 10 parça falan. Ivır zıvır şeyler kaldı gibi. Ama aldıkça daha çok alacak şeyler çıkıyor 😂😂
gunesinannesi_ hilalklkn bizde ilk bebişte anneanne yapar çeyizi beşik yatak kıyafet falan alcak battaniyesi oda takımı hazır geriye kalan araba puset vs biriktirdiğim çeyrekli bozup toplu olarak alcam hepsini
Mavisim099 hilalklkn merhaba bende 21.haftaligim aldiklarimizi kullanmak nasip olsun . Ben bise soracagim araba puset nasıl güzel kullanıslimidir acaba
hilalklkn tubimom bide bizim iki taraftanda ilk torun olunca 😂 Benim çok bi şey almama gerek kalmıyor 😂
hilalklkn Syma_07 valla henüz kullanmadım ama sağlam görünüyor. Ben böyle komple set olarak aldım uyguna geldi diye düşünüyorum 🥰
gunesinannesi_ hilalklkn bizim de iki tarafın ilk torunu eşim evin tek oğlu ben de evin tek kızıyım ekstra düşkünler bide😂
hilalklkn Aynenkanka dün baktığım ürün bugün neredeyse 100 lira zamlanıyor. Yakaladın yakaladın sonra kaçıyor