Kızlar belirtilerimi anlattıcam Baisna gelen var mı ?
HARAKETTE azalma (Vajinaya baskı ve vajinada ufak haraketler var.
Kasilmam var kas kattı kesiliyo karnım nefes alamıyorum.
Bel bacak Ara sıra kasık ağrım var . Kasıklarımda açıda hissediyorum.
Özellikle bu saydıklarım üç dört gündür var …
Ve En garibi bı günde düşen göbeğim İnmiş resmen aşağıya aynada Sanki yokmuş gibi Üst boş kaliyo daha düne kadar Midemin üstü doluydu…
Ve çoğu doğum belirtisi deniliyo 🥺🥺 risk var denilmişti önceden .
(Doktora git demeyin gidicem )
Başına gelen Varmı varsa nasıl ilerledi durnm