Klbk25 benim tansiyonumda yükseliyordu 27. Haftamda başladı sorunum şuan 29+1 düzene girdi , günde bir defa başlamıştı önce tansiyon ilacına , midemi bulandirdi diye kesmistik tekrar yükselince doktor yatış verdi gözetim altında günde 3 kere olmak üzere onhaoa başladık , zaten tansiyon için bir tane ilaç var ,gittiğinde doktorunla görüş başla derse başla sende şuan gayet güzel gidiyoruz çok şükür biz, ilacın adı Alfamet , ihtiyaç duyarsa doktorun da verir sana zaten