Badem_gozlum_ Ebem başvuru yapabilirsin 28 haftadan sonra dedi başvurdum evi gelip bilgi verecekler hemde çanta bez ıslak mendil vs hediye verilecekmis. Alan oldu mu?
gokturkmom Badem_gozlum_ Darıca’da oturuyorum bende aldım içerik bu şekilde, çanta çok kullanışlı ve güzel
-hilos1 Badem_gozlum_ ben bugün başvuru yaptım büyükşehirin başvuru sayfasından 1 saat sonra aradılar çarşamba bir hemşirenin gelip bilgilendirm yapacağını ve çantayı bırakacaklarını söylediler sormuşsunuz ya o yüzden bilgilendirmek istedim
Bereket41 Badem_gozlum_ kocaelide varmi oyle bisey yaa bende kocaeli de oturuyorum ama sadece sut kartiyla bide dogum parasi veriyorlar diye biliyorum
babyasyanil Bende basvurdum İstanbul da oturuyorum red sms i geldi kriterlere uymuyomuşum bebek doğuruyoruz neyin kriteri🤣
sarellem55 babyasyanil canım hangi ilçedesin ben Kağıthane’de oturuyorum belediyeyi aradım bebeğin tc sini istediler daha doğum yapmadım 32 haftalığım dedim doğum yapınca arayın yardımcı olalım dediler
babyasyanil MoonLighty 153 aradım bilgilerimi istedi. Evim kira mı eşimin üstüne ev dükkan var mı maaşı ne kadar kacıncı cocugum ev kiram vs. Anlamadım kirada oturuyorum evimiz falan da yok 😅
sulekzl babyasyanil peki o ilde mi kayıtlı olmamız gerek ben Muştaym ama doğumu ailemin yanında yapmayı düşünüyorum
MoonLighty babyasyanil çok ilginç gerçekten verilmemesi 😅 böyle bir ayrım yapmamak lazım zaten. Çok zenginler aramaz diye düşünüyorum arayanlara da versinler bi zahmet 🤭