Acenna Bende de var malesef bel fıtığı. İlk hamileliğimden sonra oldu. Şuan 24+2yim. Özellikle kilo alımına dikkat etmemiz gerekiyor çünkü ne kadar çok kilo o kadar bel ağrısı😞 şuan 7kilo aldım bu zamana kadar çok nadir ağrım oluyor umarım böyle devam eder 🤲
nscaslan3437 O zaman yaşasın sezeryan 😍 kendimizi motive edelim bari 😂 herkese neden sezeryan istediğini anlatmaktan yoruldum kayinpederim bile neden diyor sanki kendi doğurmuş tecrübeli gibi 🤣🤣
Slnmlh nscaslan3437 yani ne kadar tuzsuz insan var ya😡 Gerçekten artık benim de sinirlerim bozuluyor. Anlatıyorum anltıyprum kadının son cümlesi normal olsun da zayıfla faln dio😂😂😂 ona kaşdı sanki benim kilom. Ekmeğimi sen mi verion teyze dicem olmucak
Hilallalal Nzl123 benim de ağrılar aynı anlatılanlar gibi bir de belimin sağına bıçak saplanıyor sanki yataktan falan zor kalkıyorum 32+3 olduk günden güne artıyor. Ama fıtık mıdır bilmiyorum doktorum bişey demedi
VikiViki Kızlar belimde ve sol kasığımda hareket edince şiddetli bir ağrı var resmen ayağımı kaldıramıyorum belim kopuyor gibi hissediyorum ama hareket etmiyorken herhangi bir ağrı yok 38 haftalık hamileyim acaba fıtıkmı
nscaslan3437 Slnmlh herkes zaten ilk normal mi sezeryan mi diyor artık kısmet diyorum yoksa bi saat açıklama istiyor hayırdır benim sancimi sen mi cekeceksin yani nedir bu normal olmam için ısrarın sanane arkadas
mehtap_28 Nzl123 korkutmak istemem ama onlar hiçbir şey canım karnın büyüdükçe daha kötü oluyor düşün ben hastane dışında dışarı çıkamıyorum yürüyemiyorum
Hafizzeynep nscaslan3437 benim de var merak ettiğim bel fıtığı ve kuyruk sokumu normal doğuma engel mi acaba? Siz nasıl yaptınız ilk doğumunuzu
nscaslan3437 Hafizzeynep yapmadım cnm daha beklemedeyim az kaldı inş dr a kalırsa sıkıntı olmaz diyor ama bn korkuyorum kitlenip kalmaktan o esnada bizim güce kuvvete ihtiyacımız var nefesimi keserken ben onu goze alamıyorum
Arasada Nzl123 ani hareket yapmamaya dikkat et kitlenirse hemen geçmiyor ağrı yatarken kalkarken özellikle
nscaslan3437 Hafizzeynep daha çok var doğuma ama sizden önce yaparsam yazarım 😊 sezeryan olcak ama bnm yüksek ihtimal