Nzl123 Şuan hamile olup bel fıtığı olan varmı ebem sende ki ağrının sebebi bu olabilir dedi resmen bacagım iptal oluyor biraz yorulsam ağrıdan ölüyorum😔
Bskrt Nzl123 benmde var 2 tane Önceden de ağrıyordu zaten, şimdide temizlik fln yaptığımda yürüdüğümde resmen topallıyorm. Oturup kalkarken takılıp kalıyor belimin sol tarafı
Hilallalal Nzl123 benim de ağrılar aynı anlatılanlar gibi bir de belimin sağına bıçak saplanıyor sanki yataktan falan zor kalkıyorum 32+3 olduk günden güne artıyor. Ama fıtık mıdır bilmiyorum doktorum bişey demedi
Sakaryali54 Nzl123 ah o bel agrisi ahhh.bn 36haftalk oldm inan hayat cok zor Merdiven inemiyosn cikamiyosn.yatakta donemiyosn.10dk ayakta kalsam belim kiriliyo sanki oy oy cok zor hayat
Arasada Bnm var bel fıtıgım 35+0 oldm sol bacagm iptal yürüyünce ayakta kalınca agrıdan duramıyorm ve kalcama bıcak saplıyo gibi agrılar giriyo ilk gebeligimdede olmuştu dogumdan sonra hafifliyor cnm
nscaslan3437 Bendede var 35+1 oldum geçen hafta nst de kitlendim kalkamadım kaç kişi uğraştı nefesimi bile keserken normal doğumda bu beni nasıl zorlar kim bilir ya kitlenip kalırsam diye aklım çıkıyor
Hafizzeynep nscaslan3437 benim de var merak ettiğim bel fıtığı ve kuyruk sokumu normal doğuma engel mi acaba? Siz nasıl yaptınız ilk doğumunuzu
Aysebkr1258 nscaslan3437 bel fıtığı olan kişilerin normal doğum yapması yasak ve çok riskli diye biliyorum doktorunuza söylediniz mi bel fıtığım var diye bilen doktorlar normal doğum önermiyorlar
Hiradila Bende var malesef..biraz yürüsem bile bacagıma vuruyor aksamaya baslıyorum kalçadan bıcak gibi saplanıyor doktorumda yapacak birsey yok dedi malesef😢
Arasada Nzl123 ani hareket yapmamaya dikkat et kitlenirse hemen geçmiyor ağrı yatarken kalkarken özellikle
nscaslan3437 Nzl123 doğumdan çok kitlenmekten korkuyorum o an kendini zorlarsam diye sezeryan tercih edicem
mehtap_28 34 haftalık hamileyim ve bel fıtığım var ve özellikle bacak ağrısı beni mahvediyor doğru düzgün ayakta duramıyorum
nscaslan3437 Nzl123 âmin cnm hamileligimde zorlamadı 35+1 oldum ama doğum anında zorlarsa riske atmaya gerek yok. 😊 kendi fikrim
mehtap_28 Nzl123 korkutmak istemem ama onlar hiçbir şey canım karnın büyüdükçe daha kötü oluyor düşün ben hastane dışında dışarı çıkamıyorum yürüyemiyorum
Slnmlh nscaslan3437 bende de var bel fırığı. Ne beyin cerrahı ne de kadın doğumcum normaş dopum olmaz dedi
nscaslan3437 Slnmlh bnmde iki bel iki boyun birde skolyoz var malesef geçen yıl proloterapi yaptık 35 adet iğne yedim kalın ve uzun boynumdan belime kadar doğursam bu kadar bağırırdım sanırım 🤣🤣 o yüzden uyuyarak doğum yapmak en cazip gelen bana
Slnmlh Nzl123 benim ki tescilli bir fıtık yıllardır var. Kadın doğumcum kesinlikle önermem dedi. Beyin cerrahı da bel fıtığından dolayo normal yapamaz diye rapor yazıyoruz bi dedi. Bazı hastaneler istiyormuş neden sezaryen oluyor gebe diye.