[silindi] ben ilk üç hafta tuvalet harici çok kalkmadım yemeğimi bile uzanarak yedim sonra otuzlu haftalara gelince yavaş yavaş evin içinde yürümeye başladım yemeğimi yapmaya başladım ama çok yorulmadan banyo normal yapıyordum ayakta yapıyordum yemek olarak meyve protein ağırlıklı beslendim ilaçlarımı aldım 34 den somra daha rahattım ev işi bile yaptım bebeğim 36artı 1 de sezeryanla dünya ya geldi cümkğ kalp atışı hızlandığı için doğum oldu öncelikle bu sürecin geçici olduğunu düşün güzel düşün gerçekten geçiyor kendine eziyet gibi görme