@“Sebhtatly”#p27269721 yaa başın sağolsun canım bende 27 haftalık evladımı kaybettim 😔 rabbim bu yavrunu sağ salim zamanında kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 doktor bıkmış olamaz ya yani sonuçta mesleği bu ve doktorun senin gecmisini biliyor tam tersi daha çok hakim ve daha dikkatli olması gerekiyor