Ev sahibi haber vermiş olsa bile gerekçe sunmak zorunda ancak kiracının 5. Yılı dolması gerekiyor çık demesi için. kimi Ev sahipleri anlayışsız kimi kiracılar ev sahibini perişan ediyor evi hor kullanıyor. Benden size bir tavsiye buralara yazmak yerine bir avukata sormanız size daha detaylı bilgiyi o verecektir.