Gmz5560
Kirada cok oturdum 7 aylık hamile halimle evde taşıdım havadan konuşmuyorum ben adamın evi deyip saygı duyup çıktık, kontratınız bittiğinde hemen çıkın dememiş ki vicdanlıymış yine adam daha çok uzun süre var bu sürede yanınıza bir yardımcı çağırıp evi toplayabilirsiniz yardımcı için durumunuz yoksa eşinizle yardımlaşarak toplayabilirsiniz.
Kocaman bir Mayıs ayı var nisanın yarısındayız. Haziranda kontrat hangi günse o güne kadar vaktin var .
Senin doğumun yakın olması seni alakadar eder yani senin doğumun yakın diye ev sahibi seni evinde tutmak zorunda değil ki. Herkesin kendine göre.
Ayrıca doğumunuza daha 3 ay varmış.
Rahat rahat taşıyabilirsiniz