ABoyAndTwinsBoysMoms
Canım Allah yardımcın olsun. O 3 gün bile bana ne zor geldi. Başka bir şehirde kimsen yok,herkes ayrı rezil. Gelen gidene ayrı eziyet,eşime ayrı eziyet bana ayrı eziyet. Benimde bebeklerin sancısı vardı her an doğuma alabiliriz demişlerdi. İlk gece serumla,hap ile durduk. İkinci gün yine aynıydı. Üçüncü gün ilaçsız bakıldı ve sancım gözükmedi taburcu oldum. Yanlış hatırlamıyorsam aynı haftalardayız. Bebeklerimiz küçük. Allah’tan ümit kesilmez bi bakarsın sancılar biter sende çıkarsın🤲