Geçmiş olsun canım. Bende 3 gündür araştırma hastanesinde yarıştayım. Sancılarım çıkıyor Nst bağlanıyor sürekli. Her an doğuma alabilirim diye konuşuldu. Kendi şehrimde 35 haftanın altında olduğum için başka şehire sevkim yapıldı. Artık nasip kısmet. Moralini yüksek tut sende lütfen 🤲 çok zor biliyorum aynı durumdayız ama karnımızda 2 can taşıyoruz