Bende 20. Haftadaydım bana da plasenta previa teşhisi kondu 2. Gebeliğim.. hem özele hem devlete gidiyorum. Özeldeki doktorum yukarı çıkmasını bekliyorum genelde 20 den sonra çıkar dedi. Devletteki de bu haftadan sonra çıkmaz dedi. O yüzden merak içindeyim var mı sonradan plasentası yukarı çıkan ??