myangelson Sila66 nesin sen happymom un doktoru mu 🦦🦦 hem eğlendiriyor hem bilgilendiriyor anacim çok yönlü bizim gız 😁😁
Sila66 myangelson kız ne doktoru haşaaa😂 basımdan gecenlerı anlatıyorum cunku cok denk gelıyorum bunun ıcın canını sıkanlara ya 🥹🤍
myangelson Sila66 arada böyle bilgilendirici postları görüyorum ya ondan öyle dedim 😁😁 iyi yapıyorsun canım bunları okuyup çok kişinin içinin rahatlamasına vesile olabilirsin 🤍
Sila66 myangelson aynen oyle canım cunku cok var ve dıkkat de etmıyorlar gunluk hallerıne doktor dınlenın demesıne ragmen bunu yapsam bısey olurmu dıyen anneler var ya ondan ❤️❤️🥰
Love13 Sila66 canım bişey sorucam sen hangi şehirde yaşıyorsun ? Daha 24.haftadayım da doktorum yoğun bakım ünitesi iyi olan ve kan bankası olan bir hastane bulmamı söyledi de… birde söylemesi gereken şeyleri anlatmasına rağmen yinede moralim bozuldu insan ister istemez korkuyor bide giderken belki düzelmiştir diye çok ümitliydim 😔 şimdi hastane arayışına girdik…
Sila66 Love13 ben ıstanbuldayım canım ozel avcılar anadolu hastanesıne gıdıyorum ne anlattı sana tam olarak de bakalım 🤍
Love13 Sila66 tüh ben anladolu yakasındayım 🙈 Hastanedeki başka bir doktoru söyledi şeker yüklemesi ve tahlillerden sonra onunla devam etmeni öneriyorum bu hastaneye devam ediceksen dedi profesöre yönlendirdi. Erken doğum riski falan var dedi eğer 34.haftadan önce doğum gerekirse acil durumda bu hastane karşılayamaz ortada kalmaman açısından üniversite hastanesi veya araştırma hastanesine de takipli olursan bi acil durumda burda müdahale edilemeyecek bir şey olursa direk oraya gidersin eğer bir sıkıntı olmazsa 37.haftaya kadar zaten burda yaparsın doğumu ama kan bankası özel hastanelerde olmuyor o yüzden o tür bir hastane bulman çok daha iyi olur dedi. Doğuma kadar hiç kanama olmayıp doğumda da çok kanama olma ihtimali var dedi. Sana her türlü ihtimali anlatıyorum ama hiçbir sıkıntı olmayadabilir bilemeyiz dedi. Normalde düzelenler oluyor ama seninki pek düzelecek bir durumda değil dikkatli olman gerekiyor riskli bir durum dedi. Birde ultrasonla bakarken sırt üstü oluyorsun ya kalp atışı bir an duruyor gibiydi beni hemen yan döndürdü sonra düzeldi çok tedirgin oldum ondan da. Sırt üstü yatma sakın hep soluna yat kalp atışını yavaşlatıyor dedi. Şimdi hastane arayışına girdik işte yani aslında bildiğim şeyleri duydum belki ama yinede ilk defa öğrendiğimde ki gibi bi ağlama geldi ümitliydim giderken herhalde o yüzden oldu bi kötü oldum çok 😔
Sila66 Love13 benimde şöyle doktorum eger kanama cok sıddetlı olursa ben veririm dedi aynı kan grubu ondan dolayı kan ılaclarına dıkkat et dedı rahıme yapısırsa cam sakuraya gonderırım dedı bana plesenta prevıa olanların erken dogum rıskı var canım rısk ama 🤍 doktorum bu haftaya kadar guzel geldın sık dişini der hep bana da sola yat demeyı bebegım sag kasıga basını getırmıs ondan dolayı sola yat dedı kan ılacını mutlaka mutlaka uyardı 🤍 korkma bısey olmaz pozıtıf dusun 36+5 nst dedı 39 da sezaryan alırım dedı Allahtan bısey olmazsa ınsallah 🤍
Love13 Sila66 çok şükürrr canım❤️ ay inşallah 37 leri geçelim de güzel güzel sıkıntısız bir şekilde kavuşalım evlatlarımıza ❤️ bana da 37den fazla bekletemem 37de alırız hemen dedi gelişimini tamamlıyormuş sanırım 37de
Sila66 Love13 aynı durumdayız 37 de nıye alıyormus ya beklesın sorun olmazsa dıger hastaneye de kayıt ac sen ne olur ne olmaz bı gıt orayla konus ne dıycek bakalım 🤍 37 de gelısıyorlar evet benım kı de 39 dedı her dokto farklı olabılır tabıkı 🤍 saglıcakla alalım kucagımıza ❤️❤️❤️
Love13 Sila66 inşallah bir sıkıntı olmasın da bende bekliyim güzel güzel 🙏🏼❤️ şimdi hastane arayışındayız eve yakın biyer bulunca gitcem oraya da bakalım… insan ister istemez korkuyor 😔
Denizinci Sila66 merhaba , bugün 12+2 deyiz ikili tarama testimiz yapıldı. Doktorum plesantamın aşağıda olduğunu , 2 hafta sonra tekrar kontrol edilmesi gerektiğini iletti . Cinsel ilişkiyi yasakladı. Sizce düzelir mi bu durum .
Sila66 Denizinci haftanız erken bolca dınlenmelısın ılıskı yasagına da uymalısın cıkabılır erken donem 🤍 cıkmayabılırde doktorum 22 haftadan sonra pek duzelmez dedı kımının 34 haftada cıkabılıyor canım bolca yat 🤍 ılaclarına dıkkat et
Denizinci Sila66 henüz ilaç vermedi aslında. İlk doğumunu normal yaptım . Bunda da normal çok istiyorum. İnşallah düzelir . Ama doğumdan önce tabiki sağlıklı olması önceliğim