Gultskrn babydfn ben Kırklareli ndeyim 😊ilk doğumum bebek önce donmemisti doktorum sezaryen dedi şimdi döndü ama normali bakleyemeyecegim sezaryen fikrine çok alistim
babydfn Gultskrn bende çok korkuyordum ama spinal yaptırmaya karar verdim ne olcak çok merak ediyorum
Busra_5461 Doktor bana 39+0 a verdi cogunluk 38 +5 sanirim bende oyle istedim ama doktorum kabul etmedi 1 gun 1 gundur dedi