babydfn Merhaba kızlar 22 kasım da sezeryan olarak doğuma giriyorum benimle aynı gün olacak olan varmı ?
EceAydn babydfn ben de o tarihte girebilirim 🤗 Ya 22 si yada 26 sı dedi. Ağrılarıma göre karar vericekmiş 🤦🏻♀️
Nesoo babydfn canım tarihi sen mi belirledin doktorun mu. Bende bu hafta sezeryan için gün alacağım yani daha doğrusu zorunlu olduğu için doktor gün veririm dedi
BusraBaturu babydfn salı günü netleşicek benim de gün ama 20/26 sı arasında gün secicez 😀 artık dayanamıyorum 2. Gebeliğim bide
BusraBaturu Nur_20 ilk gebeliğim de oglusumu 37+1 de sezeryanla aldım kucagıma erken değil korkmayın gayet normal benim tansiyon yüzünden zorunlu olmustu o tarihte
esmaefe babydfn ben de 37+2deyim 20sine gün verdi 22si istemiştim ama çok geç olur o kadar bekleme taraftarı değilim dedi. Belki 16sında bile alabilirmiş sancı durumuna göre
babydfn @BusraBaturu#251127 hayırlı plsun sizinde inşallah istediğiniz gibi geçer benim ilk korku heyecan hepsi var :)
babydfn Nur_20 hayırlısı olsun 37 de de gelişimi tamamlanmış oluyor zaten sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻🙏🏻
Szzs babydfn 21 kasımı istedim ben de tam bebeğimin haftası oluyor o gün. Hayırlı kolay doğumlar size de.