Earth3342 bende sizinle aynı haftadayım geçen hafta devlette ki doktorum 2 haftaya doğurmazsan 2 hafta sonra tekrar gel demişti dünde özelde ki doktoruma gittim sezaryan düşünüyorum diye oda 39.haftaya kadar sezaryan yapmam dedi ama pazara kadar doğum gerçekleşmezse tabi diye de ekleme yaptı haftaya tekrar kontrole çağırdı ve sezaryan gününü belirleyeceğiz duruma göre ve devlette de kontrolüm var nasıl olacak hiç bilmiyorum 😅