prematureannesi_ Mavisim099 aynen o yüzden tam ölçü alırsan altta girecek kısmı olmayabilir gibi ama ben alırsam bir daha seçiçim lastikli olacak zaten yorgan kılıfını da çarşaf olarak kullanıyorum. Ben naylon gibi olmasın diye diktirmeye tercih ettim.
Mavisim099 prematureannesi_ en güzeli aslında diktirmek. Rengine firfirina karar verebilirsiniz bende diktirecegim galiba öbür takımlar hem çok büyük hemde güzel bi desen bulamadim