Lütfen dini isim koyarken dikkatli olun, internette yazan anlamlara itibar etmeyin, hele ki “cennettteki ….” Gibi başlayanlara hiç itibar etmeyin. Benim de kizim olacak inşallah, ismini Asel Hafsa koymayı düşünüyorum. Asel"in anlamı “bal”, ama internette yok efendim "cennetteki bal ırmağı… falan filan. Doğru değil, bildiğin bal demek, bu kadar