Aygulakdg Merhabalar , Ben daha yeni Göztepe medicalpark hastanesine başladım. Bu hastaneye giden memnun olan veya olmayan var ise bilgi verebilir mi rica etsem ?
Senayl34 Aygulakdg ilk 2-3 muayene gittim çok pahalı son zamanlarda sonra fiyatlar ne durumda bilmiyorum ama hastane iyi fiyat pahalı geldi bana
Birerkekbirkizannesi Aygulakdg ben de oraya gidiyorum, memnunuz şimdilik. Acıbademden oraya geçince bize çok ucuz geldi açıkçası.
Ozgekilic_ Aygulakdg ben ıkı yıldır tanıyorum ablam da nur hocaya gidiyordu doğumunu yaptı tüp bebek uzmanı zaten kendısı çok tatlı ılgılıdır ben bahcesehırden gidiyorum nur hocaya 😅
Birerkekbirkizannesi Aygulakdg Gökmen İyigün’e gidiyorum. Kafama takılan durumlarda telefonla ulaşılabilir olması benim için önemli bir kriter. Siz kime gidiyorsunuz?
Aygulakdg Senayl34 ben hastane ile görüştüm. 22.000 tl Doğum paketleri var. Onu tercih edeceğim diye düşünüyorum. Kontroller testler doğum yeni doğan bakımları falan dahil daha avantajlı gibi duruyor.
Senayl34 Aygulakdg aynen öyle o şekilde avantajlı oluyor benim toplu durumum yoktu ondn hiç bakamdim o toplu sekilde
Ozgekilic_ Ozgekilic_ ben mesafeden dolayı burdan başka doktorada gıdıyorum doğumu nasıl yapıcam ama Bılmıyorum uzaklıktan dolayı