25+3 den herkese merhaba :)
Oğluşuma internetten isim araştırdığımda hep aynı isimler karşıma çıkıyor hepsi eski isimler, daha modern isim önerilerine ihtiyacım var. bu arada yurtdışında yaşama ihtimalimiz olduğundan isimde türkçe karakterler yani ö,ü,ğ,ş,ç gibi harfler olmamalı.
Aras ismi en başından beri içime sinen tek isim oldu ama babamız pek olumlu bakmıyor, belki yanına uyacak güzel bir isim önerisiyle kabul ettirebiliriz bunun için de ayrıca önerilere açığım :)
Şimdiden herkese teşekkürlerrrr 🙏🏻