Birogretmenn Kızlar bu marka ana kucağı alan oldu mu? Memnun kaldınız mı? Ben alacağım ama çok fazla video filan olmadığı için emin olamadım
Aynenkanka Birogretmenn aldık ama bebiş doğmadı daha kullanmadık. Kullananlar çok memnunlar yorumlardan gördüğüm
Sahnedekimadam Mavisim099 Birogretmenn Evet , çift taraflı büyüdükten sonra da rahatlıkla kullanabiliriz🌸
Mavisim099 Birogretmenn nasıl kumaşı sizce şuan bende gördüm 1000 lira . Alsam mı preminyum serisi 1800 civari galiba baya arada fark var
Mavisim099 Sahnedekimadam siz ne kadara aldiniz preminum 1850 . Şmile 1000 lira sizce alım mi ? Çok kararsiz kaldım arada kumaş kalite farkı var
Sahnedekimadam Mavisim099 Ocakta 1475 e almışım ohyo ve merfbabye bakabilirsin onlar daha uygundu .. almışken bence bunu al ama 2.ye saklarsın en azından , ya da satarsın
Birogretmenn Mavisim099 ben kumaş olarak aşırı bir fark olacağını düşünmüyorum o yüzden 800 lira fazla vermek istemedim nerdeyse bi anakucağı kadar daha yani gereksiz geldi
Mavisim099 Birogretmenn arada çok fiyat farkı vardı var gerçekten. Al mi diyorsunuz son kez soruyorum alacağım ona göre 😊
Birogretmenn Mavisim099 al diyemem sonra kötü çıkar filan 😀 ben de bir kaç saat önce sipariş verdim çok pahalı bişey almak istemediğim için. Karar senin 😀