birgaripana_ semrasldrms yok kız öyle deme belkş bebeğin çok rahat olacak zaten olmasa bile en fZla 3 ay sonra düzeliyolar
imos4343 2oglusannesi 38 de 3.400 dü bakalım kaç oldu yarın göreceğiz çok kilo almasından korkuyorum biraz da 🥺
2oglusannesi imos4343 yok yok korkmayın. Doktorlar tombis bebekleri cok severler doğumu kolay oluyor, cocuk kendini itmeyi biliyor. Küçük bebek sanılanın aksine daha zor doguyormus
semrasldrms birgaripana_ evet şuan hastaneye yatışım yapıldı doktor bebeğin kafasına dokundu yarın sanırım doğuruyorum
Hamidevahap imos4343 39+4 um doktor m persembe gunu gel seni dogurtuyum dedı ama ben 41 i bekleyeceğim
semrasldrms Hamidevahap bi anda sancı geldi hastaneye gittim bebek baya aşağı inmiş yatışım yapıldı uyu dediler dinlen dediler uyudum sabah 9 da doktor suyunu patladı 13.15 te de doğum yaptım kendi sancımla
mervemesutt imos4343 39 Haftalıklar görünce içim kıpır kıpır oldu, yalnız olmadığımı hissettirdiniz teşekkür ediyorum güzel anneler..☺️