Cansudinc imos4343 Benimde belim ağrıyo sancım yok belirtim yok yarın kontrolüm var keşke doğsa artık 🥲
2oglusannesi imos4343 bebis kac kilo kuzum. Valla dua et doğumun bu aya denk geliyor.. Yaza denk gelmesi öyle zorkii.. Cok az zamanın kalmış az daha sabir❤️
Hamidevahap imos4343 39+4 um doktor m persembe gunu gel seni dogurtuyum dedı ama ben 41 i bekleyeceğim
Fly007 Valla 39+1 bu gün çatı muayenesi oldum gram açılma yok onumuzdeki pazartesiye hastaneye yatış dedi nolcak bende bilmiyorum
imos4343 semrasldrms Ayy tetiktesin yani yarın gidicem bakalim bende ne gelişmeler var umarım açılma vardır benimde 🤭
semrasldrms imos4343 vallahi ne hurma yedim ne yürüdüm ne spor yaptım sadece yattım 😀😀 ama sıkıldım böyle yarın squata başlıyımda tetiklensin açılma 😀😀
Cansudinc semrasldrms hurma ve ananas yemekten midem yandı artık bu hafta 😅 ama yok gelmek istemiyorr
semrasldrms imos4343 inan sabahtan beri tetikteyim bugün doğurmayı da çok istedim açıkçası ama faaliyete geçirmek için hiç bir çapa göstermedim😀😀ama yarın yapıcam yeter doğsun
semrasldrms Cansudinc vallahi hiç birini yapmadım gelmek isterse gelir ya hurma yiyemem çok şekerli günde 7 tane falan
1Cansu1 39+0 vallahi hurma ananas pilates topu squat herşeyi deniyorum yok kızım gelmiyor yarın kontrolüm var acaba ne diyecek doktor diye bekliyorum suni sancı felan verelim der mi acaba
imos4343 2oglusannesi 38 de 3.400 dü bakalım kaç oldu yarın göreceğiz çok kilo almasından korkuyorum biraz da 🥺