Esracaa1 zeynepselcukk aynı şekilde yoğun akıntı su kanama ağrın olursa acile gel dedi doktor. İmza atıp çıktım. Sancım ın kaçalara çıktığını bilmiyorum sadece doktorum 10 dk bi gelen sancın var mı diye sordu söylemedi sancının kaça çıktığını
zeynepselcukk 1anne2bebek__ aslında ıkınci gebeliğim ama o kadar istiyorum ki bir an önce dogsun ister istemez stres yapıyorum belimin agrısı hala gecmedi beklemedeyim suan bakalım umarım saglıkla gelir artık 🙈
1anne2bebek__ zeynepselcukk benimde 2. Olacak ama her doğum farklı olduğu İçin panikliyor insan ağrısı sızısı da farklıdır muhtemelen. Sağlıkla kavuşun 🤲😀
zeynepselcukk Hll24 henuz dogyramadım maalesef. Bel agrım biraz hafifledi kesilmedi. Ama kasık agrım hala fazla ozellikle ayakta cok agrım oluyor