zeynepselcukk Kızlar bel agrım kasık agrım geçmiyor sancım mı basladı acaba ya nişan vs hic bsey gelmefi ama 5 6 dan beri agrılarım var sıcak duşa girdim ama sanki duştan sonra arttı gibi ya. 37+4 haftalığız bu arada
Lavina zeynepselcukk sancıların düzenli geliyorsa doğum başlangıcıdır istersen bir acile git istersen istersende biraz bekle sancılarının dk sını tutu düzenlimi değilmi onu takip etmen lazım
zeynepselcukk minikmucizem1_ ya hic takıp etmedim duş alınca geçiyordu genelde 1 saat falan oldu cıkalım hala belim agrıyor 🤦♀️
zeynepselcukk Yusufii bende de hep oyle oluyordu cıkalı 1 saat oldu neredeyse ama hala agrıyor belim yururken kasıklarımda agrı oluyor da otururken cok hissetmiyorum. Sadece belim agrıyor kasıklarımda ara ara oluyor sadece
zeynepselcukk Sedanur97 1 2 saat beklicem bakalım gecmezse gidicem umarım dogum baslamıstır ya dua edin nolur
Zynpbr00 zeynepselcukk Şiddeti arttıysa düzenli oluyorsa doğum sancısidir. Hayırla kolaylıkla kucağiniza alın bebişinizi İnşallah:)
zeynepselcukk Zynpbr00 amin insaallah agrı var ama oyle dayanılmayacak gibi degil suan birkac saat beklicem bakalım
zeynepselcukk Lavina yaklaşık 1 saattir belimin agrısı hic gecmedi ama kasık agrım ara ara oluyor duşa da girdim ama hala agrım devam ediyor biraz daha beklicem gecmezse gidicem sanırım
Esracaa1 zeynepselcukk 37+4 bugün nst de sancı çıktı alttan muayene kabul etmedim eve geldim bekliyorum dediğiniz gibi bel ağrım çok fazla var arada bir kasık ağrısı da yokluyor beklemedeyim
zeynepselcukk Esracaa1 bende tam 37 haftalıkken kontrole gitmiştim sancım 40larda cıkmıstı agrın kanaman olursa gel herhangi bir sorun olmazsa da haftaya tekrar gel demişti. Sizin kaclarda cıktı sancınız
Esracaa1 zeynepselcukk aynı şekilde yoğun akıntı su kanama ağrın olursa acile gel dedi doktor. İmza atıp çıktım. Sancım ın kaçalara çıktığını bilmiyorum sadece doktorum 10 dk bi gelen sancın var mı diye sordu söylemedi sancının kaça çıktığını
1anne2bebek__ zeynepselcukk yalancında gerçek de olabilir. Öncelikle bi stres panik yapma sakin kal bacım 🙂çünkü biz bazen panikle de sanki sancı var gibi hissediyoruz. Sancı aralığını takip et kısalıyorsa ve şiddeti de gittikçe artıyorsa doğum sancısıdır
zeynepselcukk 1anne2bebek__ aslında ıkınci gebeliğim ama o kadar istiyorum ki bir an önce dogsun ister istemez stres yapıyorum belimin agrısı hala gecmedi beklemedeyim suan bakalım umarım saglıkla gelir artık 🙈