Dbebek12 düşük riski var demedi canım. Hamilelikte olabilir dedi progestan verdi, istirahat et dedi. Ben bir kere iç çamaşırımda hafif kahverengi leke gördüm sabahında doktora gitmiştim ondan sonra dediklerini uyguladım. 5 gün sonra yani bugün kontrole gittim. Çok şükür her şey yolundaymış, kanama alanı da kaybolmuş. Ben çok hareketli bir insanım ama bu süreçte sadece lavabo ihtiyacım için kalktım,ilacı zamanında içtim, asla meyve tüketemeyen biriydim bu süreçte bol meyve tükettim, normalde de bol su içen biriyim bol su tüketilmesini tavsiye ediyorlar. Ben bunları yaptım çok şükür iyi durumdayız. Rabbim sana da şifa versin ve çok güzel bir hamilelik geçir, bebişini de sağ salim kucağına al 💜💜💜 İnancını bilmiyorum ama ben bir de bol bol dua edip Ya Musavvir esmasını çektim 🙏