Safaozbn Fadimehizz evet haftasına göre iyi doğdu haftasını doldursaydi kilosu 3800 ü bulurdu sanirim 😂
Muhibbi Safaozbn hadi gözün aydin. Darisi basimiza. Benimde dun gece saat 4ten beri sirtimda felaket bir agri var. Bazen karnima yayiliyor. Bacaklarim agriyo. Ama nişan falan da gelmedi. Acaba dogum belirtileri mi
zeynepselcukk Muhibbi ay benimde dun aksamdan beri var ozellikle aksam cok vardı ama suan gecti ara ara yokluyor yine. Sancılarım duzene girerse gidicem ben ya onun dısında gitmeyi dusunmuyorum nişanım falanda gelmedi
Muhibbi zeynepselcukk benimde nişan gelse bide ağrılar 5dk da bire düşse hastaneye oyle giderim. Ağrılar hiç azalmadı tutup birakiyo ama sık değil. Sizde de oyle mi?
Muhibbi zeynepselcukk benimki daha koýu kırmızıyla kahve arasi . Sancilar 5dk da bir geliyo ama kisa sürüyor. Ne zaman gitmeliyim doktora
zeynepselcukk Muhibbi ya valla ne desem yalan olur suan ama 5 dk da bire indiyse git istersen. Rabbim tek avazda kurtarsın insaallah.
Muhibbi zeynepselcukk evet hastaneye gittim 1cm acilma vardi. Bebegin kalp atislarinda anormaliik vardi acil sezeryana alindim. Cok şükür dogum gerçekleşti 🥰🥰 siz nasil oldunuz