sevilayc ben cuma günü oldum doktorun dediğine göre türkiyede rastlanan bi hastalık yokmuş ama genede vurunmanı tavsiye ederim dedi iki doz şeklinde olacakmış 2. De 24 haftalıkken doktora güvenmekten başka çarem yok diye düşündüm vurulurken acımıyor ama daha sonra 2-3 gün aşı olan bölgede ağrı oldu