esnyz14 sevilayc sorun olmaz neden olsun ki tetanoz aşısı neden vuruluyor araştırmalısınız, ben oldum ilk dozunu
3Tospikannesi sevilayc ben geçen hafta oldum sağlık ocağından aradılar hem aşıyı yaptılar hemde idrar ve kan ile tahliller yapılması gerekiyormuş o yapıldı bir de izlem yapıldı bebeğin kalp atımı dinlendi
gozkarag sevilayc benim de doktorum ol dedi. Ameliyat sırasında neşter vs bir sürü demir alet kullanılıyor ne olur ne olmaz riske atmayalım dedi ilk dozu sağlık ocağında oldum
serpil1baby sevilayc ben olmadım içime sinmedi doktoruma sordum çokta önemli gerekli deģil dedi.🤷🏼♀️