Gencoglugizem öncelikle geçmiş olsun bende şuan bi süreçten geçiyorum evet önce kendini suçluyosun acaba benim yüzümden mi diye ama öyle değil ilk çocuğumda hiç bi sorun yaşamadım o kadar güzel ilerlediki bu hamiliğim nasıl oldu onuda anlamadım deneme bile yapmıyorduk ama yaşayacağım varmış betam çok çok çok yavaş ilerliyor dış gebelik yada sağlıksız diyolar en son bugün 1337 olan beta ile kese gördüler ama dış gebelikte yapabilir miş o keseyi sürekli kan ver alttan muayene ol yoruyor bugün en son kürtaj yapalım parçaları patoloji ye gönderelim kesın dış gebelikse iğne yaparız dendi hemen istemedim perşembe gunu Bıde devlet den randevu aldım bi bilinmezlik gidiyor hiç bişey için kendini suçlama uzun oldu biraz Benim kardesım boşancagı esınden hamıle kaldı ıstemıyodu düşsün diye yasaklı madde çamaşır suyu bile içmiş 6 aya kadar doktora bıle gıtmedı ama rabbım verdi sapasaglam doğdu suan 2 buçuk yaşında hıc sorunu yok çok şükür yicek ekmegı varsa zaten gelecek sen merak etme