Kukulikukuli12 Aleynagunal benım 2. Oldugu için bu sefer gitmedim hemen 😄 gecen sefer her gittiğim hastane kan alıp durmustu. Yok kese gözükmüyor yok kalp atısı daha olmamış alttan üstten ultrason baymıstı 😄 şimdi kızım d Avar onla o kadar kosturamam 1 kere gidiyim net olsun dedim 😄
Aleynagunal Kukulikukuli12 benim ki ilk olduğu için heyecanlıydım uzun süredirde beklediğimiz için hemen gittim
Aleynagunal Kukulikukuli12 aminn inşallah teşekkür ederim bu arada kontrole gittiğimde 7 haftalık oluyorum kalp atışını duyabiliriz değil mi
Kukulikukuli12 Aleynagunal ben gecen kızımda 7+3 de ultrason ile duymustum 🤭 ve gec döllenmeydi yani bence duyulur
Tugbaktan Kızlar selam 🌼 bende yarın keseyi görmek için gideceğim çarşamba betam 1447.67 idi cuma görürüz dedi keseyi doktor sizce görülür mü of beni bi korku kapladı 🙄 ilk gebeliğim dış gebelikti 😢
Tugbaktan Aleynagunal nasıl oluyor 7 hafta bende 4 gün önce yani 9 Nisan da test yaptım pozitifi gördüm 10 Nisan da beta verdim 627.2 çıktı benim de mi öyle acaba 7 ise yarın kalbide duymam lazım ay çok heyecanlı ve korkuyorum
Aleynagunal Tugbaktan geç döllenme olduğu için 5 haftalığızzz şuan ben kan vermeden gittim doktora keseyide gördüm çok şükür sonra kan verdim hemşire gebelik gözüküyor dedi bidahaki gittiğimde inaallah kalp atışını duyariz 🤲💙
Aleynagunal Tugbaktan ayın 25 ine bayramdan sonraya denk geliyor canım inşallah kalp atışını duyarım 🤲💙
Tugbaktan Aleynagunal hayırlısı ile bu hafta da güzelce geçsin inşallah duyalım kalplerini bizde 26 Nisan da gideceğiz duymaya bugün 6.haftamıza girdik 🤲🏻🥹
Vardar Dresm canım bende 5. Haftayım sancılar biraz fazla oluyordu doktorum idrar tahlili istedi biraz enfeksiyon varmış, tek kullanımlık şase ilaç verdi düzeldi çok şükür