Aleynagunal Dün test yaptım evde ve ciftt çizgiii Ve bugün doktora gittim direk bekleyemedim 7 haftalık normalde dedi ama 2 hafta geç döllenme olmus onun için 5 haftalık dedi
Kukulikukuli12 Aleynagunal bende test yaptım 5 haftalık hamileyim ama doktora gitmedim. Bayramdan sonra gitmeyi planlıyorum
Tugbaktan Aleynagunal nasıl oluyor 7 hafta bende 4 gün önce yani 9 Nisan da test yaptım pozitifi gördüm 10 Nisan da beta verdim 627.2 çıktı benim de mi öyle acaba 7 ise yarın kalbide duymam lazım ay çok heyecanlı ve korkuyorum
Ssstelli Aleynagunal 12 haftalık yüksek ihtimalle erkek dedi doktor bakalım. Hiçbir sıkıntı olmadı utrasyona göre hesaplıyor doktor bebeğin haftasını
Aleynagunal Ssstelli himm Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin insallah evlendikten kaç sene sonra hamile kaldın peki biz çok bekledik ben çok tedavi gördüm ben bı pcos um ama çok şükür kendiliğinden olduu bizim minik 2.5 sene sonra oldu doğum evlilik yıldönümüne denk geliyor sanırım Kasım da 3 sene olcak
Ssstelli Aleynagunal bende de pcos var 5. Ayda oldu bir yıllık evliyim pcoslularda yumurtlama ne zaman olduğu belli olmadığı için genelde geç döllenme oluyor yakın arkadaşım pcos ona da doktor öyle dedi
Aleynagunal Ssstelli himm ben 2.5 yıldır evliyim ve 2.5 yıldır bebek istediğimiz için çok doktorlara gittim hep yumurta büyütücü ilaç verdiler tedavi olarak olmadı şuan minigimiz kendiliginde geldi çok şükür
Dresm Kızlar günaydın, bende tam 5 haftalık hamileyim, aynı regl sancısı gibi ağrılarım oluyor sizinde oluyor mu normal mi bu
PrensinibekleyenAnnee Dresm Benimde 5+1ara ara migdem.bulaniyor bide kasık ve göğüs ağrım var gördünmü keseyi
Aleynagunal Dresm bende göğüs ağrısı vardi hala var normaldir ama için rahat edecekse doktoruna sorabilirsin
Vardar Dresm canım bende 5. Haftayım sancılar biraz fazla oluyordu doktorum idrar tahlili istedi biraz enfeksiyon varmış, tek kullanımlık şase ilaç verdi düzeldi çok şükür
Kukulikukuli12 Aleynagunal benım 2. Oldugu için bu sefer gitmedim hemen 😄 gecen sefer her gittiğim hastane kan alıp durmustu. Yok kese gözükmüyor yok kalp atısı daha olmamış alttan üstten ultrason baymıstı 😄 şimdi kızım d Avar onla o kadar kosturamam 1 kere gidiyim net olsun dedim 😄