EbruAA Kusmalar devam ettiği sürece o tiksinme de devam ediyor kızlar bende buzdolabını açamazdım eşim hallediyordu herşeyi bigün buzdolabındaki herşeyi çıkarıp temizledi ama yok yok hala kokuyordu.Ne zaman mide bulantısı bitti 14-15. Hafta o zaman tiksinmemde sona erdi mide bulantınız bitene kdr devam ediyor malesef
ozgyrs EbruAA çalıstıgım yerde iki kişi hamile biri benim onunla aramda iki hafta var benim ki önde gidiyor ancak onda hiç hassasiyet yok o kadar rahat ki 🤦🏻♀️ Birde ikizlere hamile 😭😭 çok özeniyorum neden benim böyle değil diye söylenip duruyorum
Sebahat42 Kızlar büyüklerın bı lafı var hamıle burnu köpek burnundan daha cok koku alırmıs gercektende öle bende gecırdım o devreyı.eşım kokulu tuvalet kagıdı almıştı normalde cok severdım o kokuyu ama hamıleyken afedersınız tuvalete bıle gıtmeyı istemezdım 😏😏
ozgyrs Sebahat42 evet evet ayy bende sabahları özür dilerim lavaboya gidiyorum sonra bir anda kusuyorum tuvalete gitmeye korkuyorum 😭😭😭
EbruAA ozgyrs herkesin bünyesi farklı işte cnm bi arkadaşım 25. Haftaya kdr kustu biri hiç mide bulantısı yaşamadı bile o yuzden endişelenme bi şekilde geçiyor sadece biraz zaman😊
Burcusaydam ozgyrs benim 10+6 4. Haftaya girdiğimden beri aynı bulantı kusma bende ağlıyorum sürekli evde yemek pişmesine bile izin vermiyorum serum takıyorlar 1 saat faydası var sonra yine aynı oluyor çok mutsuzum yarın kontrolüm var sorucam bakalım 😔
ozgyrs Burcusaydam benimde yarın kontrolüm var ama doktora sordum ben arayıp ilaç verdi bunu iç yapacak pek bişe yok dedi😔 sabredeceğiz
Hgemr ozgyrs oluyordu 🤮 bir dönem mutfak,dolap,ev hepsi kokuyordu ne yemek yapabiliyordum ne yiyebiliyordum. Zor günler ama geçecek hepsi biraz sabır ✋🏻
Burcusaydam ozgyrs Canım ben gittim bugün doktora gaviscon şurup verdi midem içim 1 hafta 10 gün sonra geçer dedi. Cinsiyeti de tahmini erkek dedi bakalım 😊 bu arada ilk gittiğimde 1 hafta geri demişti şimdi düzgün tam 12 haftalıkmışım 😊
Daisyy Ben de yemek de yapamıyorum mutfağa da mecbur olmadıkça girmiyorum. Kayınvalidem sulu yemek yapıp yollamış onu ısıtırken tabi kendim için değil benim yemem söz konusu bile olmuyor bu dönemde, eşim için ısıtırken dayanamadım kaçtım eşim kendi koydu tabağına. İnşallah geçer
Bsranr ozgyrs dmrdüncü ayın sonunda bitti bir bucuk ay falan sürdü. Yoo hiçte abartmıyorsun yaşamayan bilemez ben mesela sürekli kolonyayla geziyordum yanımda doğumuma bir ay kaldı inanırmısın o kadar etkilenmişim ki o günlerden kolonya bile görmek istemıyorum ben cok agırını yaşadım ama merak etme gecıyo o günlerr sonra hamileliğin tadına varıcaksın inşallah 😊
ozgyrs Bsranr inşallah bende elimde spreyle kolonyayla geziyorum. Sürekli aglıyorum kusuyorum eşim peşimde kosuyo herşeyi o yapıyo onada çok üzülüyorum daha da kötü oluyorum 😔😔😔 umarım dediğiniz gibi benimde geçer.
Hacerr ozgyrs ben evime hiç giremiyordum 3 ay annemde kaldım tabi o üç ayın içerisinde hastanede yattım günlerce bir çok kez banyo bile edemiyordum şampuan kokusu su bile bi değişik kokuyordu sanki çok zor günlerdi Allah kolaylık versin 16. Hafta hafifledi 20 de birden kesildi sabır et kuzum geçecek seni çok iyi anlıyorum ☹️
ozgyrs Hacerr inşAllah canım tek dileğim bebeğin sağlıklı olması ve benim hayatımın normale dönmesi 😔 🙏🏽
ozgyrs Hacerr inşAllah canım tek dileğim bebeğin sağlıklı olması ve benim hayatımın normale dönmesi 😔 🙏🏽
Hacerr ozgyrs ah kuzum kıyamam inşallah sabır hamileliğin tadını çıkaracağın günlerde gelecek bu bulantı zamanları hiç geçmicek gibi gelir hep onu düşünmemeye çalış geçicek diye düşün
Burcu35 ozgyrs canım ben direk evimden tiksiniyordum eve girdiğim zaman başlıyordu bulantılarım doğru düzgün birşey yiyemiyordum anneme yada ablama gittiğimde en azından azda olsa yiyordum. Evin kapısından gireyim elim ayağım tutmuyo mide bulantım başlıyordu. Çok şükür geçti seninde geçicek merak etme dalga geçenlerede aldırma herkesin hamileliği farklı geçer. Geçmiş olsun şimdiden😊
Pelinizm ozgyrs bende aynıydım canım hiç merak etme mutfağın varlığı bile beni benden alıyordu salon mutfak birleşik bide benim ama şuan daha iyiyim haftalar geçtikçe azalıyor gibi bu bir süreç sabredicez..bende eşime diyordum kokuyor die hiçbşy kokmuyor diyordu.onun dışında yumuşatıcı deterjan kokuları bile iğrenç geliyordu bana..hatta duşşş🙄🙄🙄duşa haftada bir giriyordum şampuan duş jeli kokusuna tahammülüm yoktu.normal endişelenme...bunu çeken bilir 🙄🎈
Melekfnd ozgyrs Sen mutfağa giremiyorsun ben oturma odasına giremiyordum koltuklar kokuyordu abartmıyorum 4 ay giremedim sonrasında zamanla geçiyor..