Ebecem Aylanursu evet canım doktor verdi ama içine ben sürüyorum yanmaya iyi geliyor diye dışına mı tek sürülür ben hep içine de sürüyorum ilişki sonrası tahriş oluyordu ben ilişki öncesi de kullanıyordum iyi geliyor
Aylanursu Ebecem Tamam canım doktorun verdiyse bı sorun yoktur bı kontrolünde doktoruna danış ben bu şekilde kullanıyorum içine surmemde bı sakınca olur mu diye en azından öğrenene kadar ince tabaka halinde sür dısina bı tık daha fazla kullan ama şuana kadar bi zararını gormediysen yoktur bı zararı diye düşünüyorum ☺️
muser24 Benim de ara ara oluyor, doktor fitil verdi kullandım, geçti gibi ama sonra tekrar oluştu, geçen hafta doktora gittim, yine fitil verdi 😔
Tugcceet Valla aynı sorun bende de var fitil vs hiç bir şey geçirmiyor malesef antibiyotik siz geçmez çünkü bende de şu geliyor çareyi günlük pedlerde buluyorum yoksa çamaşır dayanmıyor yarım saate bir şu gibi akıyor hamilelik ten önce böyle bişey ysşamıyordum berbat bişey ya
Busesimsek Tugcceet benimde sarı akıntı var biraz da su geliyor boyle ıdrar kacması gibi ama yanma kasınma yok doktora gitmeliyim mıyım
Ebecem SKayaa inşallah geçer canım benim bir tane kürtajım var onda olmuştu neo penotran kullandım bir daha da olmadı ama şimdi tekrarlıyor gebelikten galiba
Muhibbi Ebecem bende bu fitili kullandim ikinci günü bitirdi resmen cok iyi bir fitil. kullandiktan sonra bi yarim saat yanma oluyor. Ama cok etkili :)
Aylanursu Busesimsek bence gitmelisiniz önlem almazsanız ileriye gidebilir enfeksiyon ve iyileşmesi daha zor olur
Ebecem Busesimsek hamilelikte akıntı normal ama enfeksiyonda olabilir, doktora görünmek daha mantıklı.
Tugcceet Busesimsek mantardır büyük ihtimal benimde sarımsı geliyor yanma yok ama arada kaşıntı yapıyor dooktorda hiç. Biir şey vermiyor bi fitil veriyor oda 1 hafta geçiriyor geri tekrar ediyor sonra evet şu idrar kaçırmış gibi geliyor benimde öyle malesef şuan hiç. Bir tedavisi yok çünkü mantar enfeksiyonu antibiyotik siz geçmiyor
Ebecem Busesimsek rica ederim ihmal etmeye gelmez canım sonra tedavisi daha zorlaşır internetten baya araştırdım.
Mine9166 SKayaa bende de mantar vardı fitil kullandim. 2 hafta geçti geçmedi su geldi. İşin kötüsü yapılan testler bebegin sivisi olduğunu gösterdi. 2 gün hastanede yattım doktor suyumu kontrol etti azalma görülmedi. Doktor mantar ve enfeksiyondan kaynakli olabileceğini söyledi. Banada mixovul fitil verdi kullaniyorum bakalim aslında benim mantarım bitmişti.
SKayaa Mine9166 benimde su zannedip gittiğimde doktor vajinal yolla ve üstten kontrol etti bebeğin suyu olmadığını söyledi sanırım sizinki farklı bir durummuş
Mine9166 SKayaa turnusollu ped koydular onun rengi maviye döndü benim. Sonra vajinal bakti su gelmiyor dedi. Ultrasonla 2 gün kontrol etti.