SKayaa evet doktorum da öyle dedi zararı olsa düşük olurmuş, hamilelikte bağışıklık düşüyor ve vajinal flora bozulduğundan normalmiş enfeksiyon bana neo penotran çok iyi gelmişti en güzel fitil diyebilirim ama ilk 3 ay verilmiyormuş. Doğumdan sonra geçmezse tek kullanacağım ilaç o olur.